Climbing

Standard

Vi har varit och inomhusklättrat ett par gånger nu, jag och Heidi. Nu senast för två veckor sedan då Heidi tog de här bilderna på mig:

photo 1(1)

photo 2

photo 3(5)

photo 5

Inte så imponerande som det ser ut, eftersom jag fortfarande håller på att lära mig, och således håller mig till de lättaste. Heidi har gjort det här sedan barnsben, och gav sig på den näst svåraste vi kunde hitta, vilken bland annat innefattande att mer eller mindre gå ner i split ca. 30 meter över marken ett par gånger, medan hon höll sig kvar bara genom att pressa med händerna i en liten skreva. Förhoppningsvis kommer vi åka tillbaka så pass ofta att jag vågar mig på att klättra i riktiga berg när väl våren kommer. Vi gjorde det en gång i höstas, men berget var så kallt att fingrarna domnade…

Leave a Reply

