Det undermedvetna

Standard

Första natten på länge då jag inte haft någon boende i samma rum. Jag och Heidi bodde ju inte alltid i samma rum, men stora delar av tiden i Sverige var antingen hon eller Skyman i samma rum, sedan couchsurfers (fyra stycken), konferensen då jag delade hotellrum med Scott och Andrew, sedan tjeckerna.. oerhört tyst och lugnt.

Men enda drömmen jag kommer ihåg var om Heidi, och om hur vi egentligen borde prata om saker och inte ignorera varandra. Det undermedvetna är nog smartare än vad jag är. Men å andra sidan har jag knappt sett henne på jobbet heller, så jag vet inte…

 

Nu är PIPeR tomt i alla fall, så jag kan sätta igång att revidera ett manuskript vi fick tillbaka för nästan två månader sedan…

Leave a Reply

